2008年6月2日 星期一

後生仔,你好野﹗

雖然後生仔已經唔響我視線範圍之內好耐,但係,佢D野,真好野﹗
我同佢PART住去接學生上堂,我成日都要早過佢,因為如果佢早過我到課室,D細路就會一發不可收拾。
好似有一節係食完飯之後既,佢負責點名,但次次都唔見佢上課室,最初我以為我早,佢未到,點知後來發現佢係叫D學生自己落一樓上堂。咁樣,次次我到課室之前,D學生就會跑晒出課室,如果我早到,係比D學生跑出課室既時間早,D學生就響我走左之後,成班嘈嘈閉咁走落去一樓。但係最得意既,原來係佢係會上個空課室度點名,但係就由得D學生響一樓度等佢。
後生仔,你真係好野,做D野出黎連我都唔明為咩既。你好野﹗

沒有留言:

張貼留言