2008年6月15日 星期日

原來咁勁

話說個段對話之後(請睇引用部分),今日同阿ee坐同事車出去食飯啦,回程途中,ee話佢尋晚差d要同佢老公去急症室。


我:「嘩,咩咁激烈呀﹗」


蕉:「兩個一齊去呀,咪好勁﹗」


蜜蜂:「要兩個一齊過床喎﹗」


我:「好重喎﹗」


ee唔澄清,可能事實真係咁樣:「老公死都唔肯去,咪同佢去睇醫生囉,醫生話佢條腰勞損呀﹗」


我:「嘩﹗做到勞損,都好勤力喎﹗」


蛙:「咁你仲去做gym,返屋企陪下老公啦。」


ee:「我唔鍾意返屋企架。」


我:「佢都係為個老公著想姐,費事返到屋企加重佢老公既病情呀﹗」


嘩﹗原來ee咁勁﹗


沒有留言:

張貼留言