2008年6月11日 星期三

背後的理念二之一將功成萬骨枯

卡士唔洗多,白頭一個已經合晒套戲名喇﹗
上集講到雀班媽媽為保英文科既名聲,唔想外人睇我地學校堂時睇到眼瓊瓊,同白頭講要求教班比較好既1D。
之後,中文阿頭(可簡稱盅頭....飯)諗住幫下忙,踱掂佢啦。
中:「咁叫考試L帶新人就邊班都得啦。」
白:「唔得,考試L係唔可以郁既。」
中:「咁雀班媽媽教1D英文,做中二班主任囉﹗」
白:「雀班媽媽要做中一班主任架。拿,呢個係你既提議黎架,你要負責呀﹗」
中:「嘩﹗提議下就要負責,只有獨裁政府先至唔俾人提議架咋喎﹗」費事睬佢,走左。
**咁似D細路:「拿﹗你鍚左我一啖,我實有BB架,你要負責呀﹗」
白頭當晚打電話問中要雀既屋企電話(叫佢自己揸車去雀屋企攞囉),為時已是十一點,中話:「人地個老公唔俾雀夜瞓架(好大既大話),有咩聽日先講啦。」

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
今日白頭走上七樓搵雀。詳情真係太詳喇,恕小妹無能案件重溫,只能總結如下:
1.白:「雀班媽媽唔可以唔做中一班主任架,佢唔做,考試L都可以唔做啦﹗」
(IQ題1:有咩關係呢?)
2.白:「你地英文個project改第二級做啦。」
3.白:「你地根本全部針對考試L。」
(IQ題2:點解佢會咁諗?)
4.白:「將D需協助既學生拆散佢囉,班班都有D,1A咪唔會咁差囉﹗」
5.白:「其實1D都唔會係好好架咋。」
6.白:「你地英文科自己搞掂佢啦,總之考試L就唔可以郁。你地顧下大圍啦。」
(IQ題3:大圍係咩?)
7.白:「考試L帶既會係英文科既新人。」(IQ題4:點解一定要係英文科呢?)
8.白:「考試L帶新人帶得好,新人做錯野佢會鬧。」(超,呢下我認第二邊個敢認第一呀。根據呢個理念,我先至應該帶新人喎。)
總結1:一將功成萬骨枯(我終於明白曾智偉響「無間道」講咩喇)
總結2:白頭頭上既笨(係「並」,唔好意思,我潛意識用左周星馳口音添﹗)唔係頭髮。IQ題5:咁係咩呢?IQ題6:究竟呢個背後既理念既真正主人翁係邊個呢?
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
今期IQ題答案:(唔好意思,明明係做緊套戲,宜家又變左做雜誌添,各位要適應下喇,因為呢度係咁亂先有野睇既)
1:可能考試L根本唔想再做中一班主任,白頭用雀班媽媽做例子,要考試L留低。亦可能白頭驚同事會眼紅考試L年年教中一,所以搵雀班媽媽去襯。
2:白頭個focus根本就放左響考試L度,就算路人乙行埋黎講一句,佢都話人地針對考試L架啦。呢個叫潛意識反射投映功能紊亂症,絕症黎既﹗
3:無人知,我諗應該係一個港鐵站,白頭落遲左車添﹗
4:咁雀班媽媽咪俾佢斷左條教1D既路囉﹗
5:草囉,個腦裝唔晒,生到上頭頂。
6:照我同聰明既中文科阿頭估算,九成九係白頭自己,因為校長份人應該唔會咁無理,個理念仲係咁無聊。校長會同你有商有量既,通常。

沒有留言:

張貼留言