2008年6月10日 星期二

背後的理念

話說中一班主任名單已出,雀班媽媽要同西瓜一齊做1A班班主任,而呢班通常係集合左全級既精英--讀寫困難、情緒問題、需要特別協助......。雀班媽媽同EDB合作緊一個project,要響英文堂時錄影,然後公開做講座。佢擔心呢「木台」--痴痴呆呆坐埋左一「木台」,到時無野俾人睇,仲呆晒無反應。於是佢要求調班。1D應該係出年最好果班,但係就俾左考試L做班主任(年年佢都教最好果班,都唔知咩原因),雀班媽媽好自然就問白頭高層可唔可以同佢調啦。


白:呢個唔調得,因為佢要帶新人。


雀:調去第二班都可以帶新人架,我夠想帶新人啦,點解我又無得帶?


白:我都好想你帶新人,不過唔可以調考試L。呢個背後係有一個理念既。


雀:......


白:係老細既理念黎既,老細指定要佢咁樣。你明唔明白呀?


雀班媽媽正一臉茫然,用充滿問號既眼神望住呢位高層既時候。


白:多謝你明白﹗


雀:


白:咁你一係教多班中一囉,但係你個阿頭又唔想,佢想你教既另外一班係中三,不如咁啦,你個project搬去中三度做啦。考試L就一定唔郁得架喇﹗呢個係老細既理念(暗示不便透露)


**白頭高層差在無講佢句金句咋:明又好唔明又好啦﹗


**Application:


1. 當雀班媽媽遲到,佢可以講:呢個遲到既行為背後係有一個理念既,你明又好唔明又好啦,我會堅持﹗


2. 當我食蛋卷時,一定會去人地張臺食既,我會講:呢個決定,背後係有一個理念既,好容易明姐﹗


3. 當石sir遲交卷時,佢一定會講:呢個情況,背後係有一個理念既,多謝你明白﹗


 


沒有留言:

張貼留言