2008年6月21日 星期六

釣墨記

尋晚一班同事去左釣墨魚,可惜路人甲唔舒服無黎啦,否則佢就會見到我講緊廢話時又有墨魚上釣,食緊蛋糕又有,飲下檸檬茶又有,串緊人又有,好鬼勁﹗一共釣到二十條,全船之冠。D無良同事見我釣到咁多,趁我放低D墨魚時就連我個位都霸埋,不過,霸到我個位係無用架,佢地都係一條都釣唔到。結果,佢地既結論係:我前世應該係俾墨魚整死既,宜定果條墨魚D後代黎還債﹗哈﹗好有創意﹗
其實我都唔知點解釣多過佢地咁多,佢地有D真係一條都釣唔到呀﹗釣得最多都係八條。唯一既解釋就係我上次去潛水,響好深下既位置先見到墨魚,咁咪放條魚絲長D囉﹗其實今次都唔算多啦,我記得早幾年試過有次全船人都釣到,我自己都釣到一桶。當晚根本食唔晒,大家要打包拎走添﹗

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

講番D同事,有位小妹妹,人仔細細好似阿姑,咁我咪叫佢做阿姑囉,當然,佢一定唔喜歡,佢話:「我係阿姑,你咪係姑婆?」
我好淡定咁答佢:「係。
阿姑好開心咁:「哈哈哈哈哈,姑婆。」
我:「咁,我宜家可以名正言順,照番晒輩份咁叫你做阿姑喇﹗
坐隔離個位入油聽到,反應如下:
坐後面位麥當奴叔叔搭咀:「咁叫你PAI囉。」
阿姑:「都好過阿姑。」
我:「哈哈哈哈哈哈。。。。唔係果個PAI呀,係3.14果個PAI呀。」
我同麥當奴叔叔
麥當奴叔叔:「要乘10先得喎。」
我:「係喎,咁先啱佢(身材),咁佢自我介紹時咪好唔方便:hi, nice to meet you. I'm PAI times ten.」
麥當奴叔叔:「係喎,咪叫十PAI囉。」
我:「good呀」
十PAI:「點解呀?.....(一直問落去,及世之世,阿門)」
我:「咁你叫miss why啦。」
十PAI:「點解呀.....
結果都係覺得阿姑適合D(因為佢連年青人玩意﹣﹣BLOG都唔識上),於是立即幫佢攞埋個註冊商標,算唔話得啦﹗

***********************************

呢位阿姑除左鍾意問點解之外,反應亦都好遲緩下,例如:
我話佢聽,麥當奴叔叔唔係一個好人黎架,所以佢其實唔係TLL咁簡單,佢仲係TILL添。(呢段說話,我係響過紅綠燈之前講既)
當我過到馬路既另一邊,我聽到佢企左響馬路中心狂笑,我同麥當奴叔叔既反應係:唔通響呢五至七秒之間發生左D野,我地miss左?
Oh! my God!
原來佢係笑緊TILL個名,無辦法啦,唔叫你做阿姑,我會覺得自己唔忠於事實以及人物性格呀﹗

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

細教員室充滿住:阿婆、阿姑、阿嬸,真係一個老人家樂園呀﹗




沒有留言:

張貼留言