2008年6月18日 星期三

勞氣的家長

尋日食飯時,隔離有位女士(應該係家長同個),老公好勞氣咁數落全港所有老師(全程只有佢講,佢老公無應佢):


「d老師無心教架,淨係識得睇下邊間學校人工高,就去邊間,邊度係為教d細路丫﹗」(我心諗:師奶,如果真係間間學校d人工都唔同,香港教育界就唔會一譚死水啦,係呢幾年至話有少數既直資學校會俾唔同既人工老師架咋,咪以為band 3 d 人工低d呀﹗)


「d老師又無禮貌,打電話黎都唔稱呼一聲咩太咁,咁無禮貌點教d學生呀?」(我心諗:大佬,叫你咩太係容易中招過踩地雷架。宜家d學生都唔知係邊個湊既,有阿爺阿公,有親生老豆老母,有姨媽姑姐,有表姨契媽;更有d學生既父母都另外再結婚,阿媽已經唔係陳太,你仲叫佢陳太,你咪死得囉;又有d話阿陳大文d野你問佢阿媽啦,下?你明明係陳太又點解唔係陳大文個阿媽呀?千奇百怪,都係稱呼d家長:請問陳大文家長響度嗎?你好呀,請問你係陳大文邊位呀?)


「果d老師淨係教坐前面既學生架咋,叫後面果d唔好咁嘈,嘈住前面d同學聽書喎﹗你話有無搞錯丫,後面就個個響度打機都唔理。」(我心諗:有d學生真係被迫返學,根本唔想讀既程度比我唔想返工既程度更甚,有d老師真係無咁既能力叫呢班怪獸打開書坐定定上堂架,咁咪唯有教d想學既學生囉﹗咁已經係盡責架喇,唔盡責果d係d學生想聽書都無野聽呀﹗<石sir咪係囉>)


「宜家d老師真係不知所謂........<下刪一萬字>」(我心諗:有d老師真係幾不知所謂架,我間社團都有啦,不過唔係全部丫嘛,師奶,我夠想講宜家d家長不知所謂啦,但係只係我地唔好彩教親d學生既家長都係姐<唯有話唔好彩啦>,咁不滿,送d仔女去俾番鬼佬教囉,你又唔知佢講咩,教d咩,又俾左咁多錢,你一定覺得佢地教得好架﹗放心放d仔女洋啦﹗)


 


沒有留言:

張貼留言