2008年6月10日 星期二

有口話人病

我相信好多人都有一種叫「有口話人」既病,呢種病既病徵就係無口話自己。即是只會見到人地做得唔好既地方,見唔到自己既短處。
其實,我自己都間唔中病發,只係我會睇下心理醫生﹣﹣自我檢討下,但係,有D人就話極唔明,教極唔聽﹗
話說有位同事,早前已經係呢個病既長期病患者,有次我響一個途徑度想間接話下佢啦,但係佢個朋友認真唔話得,對佢既保護勁過D瀕臨絕種既動物,叫我唔好,佢有機會會同呢位病友講下佢既病情如何「自療」。結果我相信朋友已經同呢位病友講過喇。
今日大家一齊,傾開有位同事覺得自己好靚(不敢苟同啦),而呢位病友就加多一句:「嘩﹗佢生左兩個之後,個背寒得好勁喎﹗」
我果個:「算啦唔好串佢啦」既諗法一閃即逝,我問:「你係話緊自己抑或話緊邊個呀?」
朋友笑完即時補一句:「你又黎啦﹗」
病友:「我宜家無寒背喇(我亦係不敢苟同既)﹗」
朋友:「咁你就有資格話佢囉﹗」
我:「仲有資格教佢點樣生完仔由勁寒背變到唔寒背添﹗」
病友好認真答:「咁唔係幾好意思既﹗」
呢個故事係用黎警惕我自己既,大家如發現我病發,請直斥吾非,閣下實在功德無量﹗
在此祝大家健健康康,對呢種病有免疫力﹗
**病友不能進入看到此篇,請各方愛護病友協會人士放心﹗

沒有留言:

張貼留言