2008年6月2日 星期一

超低能的計算方法

今日收到張監堂表,最初數一數見有十一堂,都覺得無野,因為次次我都監得多(一路都無深究原因),但係靈機一觸,數下平價菜監幾多堂,「我頂﹗」不禁叫左出聲。佢代堂係正八(同佢個人一樣),我係正五,點解會監少我七堂。


於是我走去問後生潘啦,佢都好無奈咁答我:「係呀,我都覺得條數既計法唔係好妥,但係我都係照阿頭俾我條式計架咋,唔好意思呀﹗」


梗係啦,我低form考ut時,學務L就張5、7d上堂時間都計埋係監考時間,雖然考mock時唔計d同事既監考時間,但係咩理由上堂時間就計,監考時間就唔計呢?5、7考mock時又唔見佢計下我地低form d上堂時間當監考時間?仲有呀,5、7走左之後,d同事唔洗上堂,仲大條道理改公開試d試卷賺外快添。


唔怪得學務L要act咁多年啦﹗超低能。


xyxuz$^^*&)*U^%$^%^&xvXYZ


沒有留言:

張貼留言