2008年6月19日 星期四

一仔與七仔

尋日食飯時,同西瓜、一定係男人佢地傾開,講講下講左我既一件事:


話說某日正在辦公時,坐著無聊,諗下呢諗下路,諗下宜家d學生d名懶特別咁,改到都唔識讀,如果我生個仔出黎叫佢做阿一,陳一,咪又簡單又特別囉。辦完公走出廳見到路人甲,就問下佢如果佢有個仔,佢會幫佢改個咩名。路人甲諗左幾秒,答我:「陳一。」(唉唷~~~~真係心靈相通架唧)


一定係男人答咀:「咁你生七個既話,咪叫做陳七?」


我:「係呀,係呀,佢應該係開跌打鋪架,陳七跌打。」


西瓜:「咁錢七呢?」


我:「佢點都會係個車行老闆啦﹗不過係賣二手車既。」


今日講左尋日段對話俾雀班媽媽聽,佢既反應係:「咁田七呢?」


我:「開藥材鋪架﹗」


叫阿七都幾得意丫,令我想起好耐之前有位男同事,叫XX添,新老細黎到開staff meeting時叫呢位同事時,叫左佢做XX漆,可能老細老眼昏花啦,我地之後,以後就叫左佢做漆叔喇﹗


沒有留言:

張貼留言