2008年6月8日 星期日

外母你搞野

話說我地屋企個個星期六都會返阿爸阿媽度食飯,尋日端午做節,無咩特別,都一樣返屋企食飯。
食完飯,大家通常圍住張飯枱唔走,做我最拿手既野—吹水。
大家姐:「哈﹗點解有D肥師奶,個身好似水桶咁,但係對腳又鬼咁瘦,一對香雞腳咁。」
我:「係啦,都唔啱比例既。係都應該係我地香雞腳吖嘛﹗」
大家姐:「係啦,我地對腳偏偏唔似阿媽。佢條腰雖然水桶咋,佢下身都唔肥架﹗」
阿媽聽到呢句,立即彈起身,轉身背向我地,反手響自己個羅友處畫圈:「係呀,係呀﹗我個pad都好fit架,你地睇下﹗」大家既目光真係集中響佢個羅友度,除左兩條友
我:「阿媽,你好唔好意思呀,響咁多個女婿面前叫人睇你個law。」
二家姐:「哈......佢地要即刻扮咩都聽唔到,扮唔知你響度做咩,哈......」大家笑到癲左。
阿媽你咪搞野啦﹗

沒有留言:

張貼留言