2008年6月17日 星期二

病呀

終於都病左,咳得好辛苦﹗基本上,病就係辛苦架啦﹗
星期日睇電視,訪問左一對母女,阿媽五十幾歲,但係病到似個七十幾八十歲既阿婆,個女為左照顧阿媽,辭左份工,真令人羨慕﹣﹣個女咁孝順;做阿媽既有個女全天候服侍自己;份工話辭就辭,經濟上支持到自己去做應該做既野。
想當年,婆婆臨走時,成日出入醫院,有時住三四日就出院,我根本無諗過佢邊次會出事,不過就一有時間就去探佢,雖然真係遠,但係遲左就無得陪啦。果時我個電話一定唔會熄,半夜有電話黎就心跳加速到爆錶,所以如果個電話唔係D咩緊要野,實俾我鬧爆﹗
結果,婆婆走當日,我因為之前一日去過探佢,又諗住阿媽會去探佢,所以無去,點知,佢就趁所有人都唔在場時靜靜地走左。護士發現佢唔係好掂時打電話俾我,我一邊亂著衫,一邊打電話通知住得最近既阿媽,再開車去醫院。雖然已經踩到地板油又衝晒可以衝既燈,但都係趕唔切。
呢種遺憾,唔可以再發生﹗
人總有一死,果兩母女真幸福﹗
*為左避免咁快死,我宜家就要休息喇﹗

沒有留言:

張貼留言