2008年6月29日 星期日

three four nine nine開估

1.有咩牌子既牛仔褲應該係俾D犯賤既人著既呢?(呢個係一個好舊既料黎架喇,朋友就實識啦﹗)
2.香蕉sir見我問埋d舊野,就問一個連我地果隻小肥羊都話小學時聽過既問題:three four nine nine係指咩呢?同女人有關既。

答案:
1.lorly牌牛仔褲(lorly jeans--攞黎賤士)
2.香蕉sir既答案係:肥婆奶奶;
  我既答案係:free fall奶奶,即是女人果對奶奶玩free fall,咁即係形容一d老女人啦。(唔好話我邪,係問既個位香蕉sir平時都有講下三級野,我咪循住佢個方向去諗囉﹗送潘婷老師聽完之後笑到眼水都標埋,但係入油miss話唔明,哈﹗)

沒有留言:

張貼留言