2008年6月6日 星期五

性格決定命運

今日開會,知道PEK同圖書琪都好意思走去申請升職,學校又竟然升佢地,我個心完全一沉,真係要人安慰下。
我都話性格決定命運架啦,鬼叫自己賴型咁:「你要我乞你既,我偏唔稀罕。」想當年我做左咁多成績,學校都唔俾我升,咪唔升囉,我同自己講,自己做得唔夠好,人地唔升你,算啦﹗所謂命裡有時終須有,命裡無時莫強求。但如今見到兩個廢人竟然升職,真係無野好講﹗

路人甲知道後,安慰我:「升職既原因好多既:能力、成績、人和、運氣。。。。。。」

講到呢度,我就話:「運氣仲佔80﹪添﹗」

路人甲:「係囉,無升過職都可以係好勁架,我都識D好勁既CM架。」

我心諗:「我都知,認同唔一定要上頭俾我既,學生既認同,同事既認同先最重要。」

路人甲:「況且宜家你份工幾好呀﹗個世界好似好唔公平,但其實好公平,可能個結局都好公平,睇你點睇姐。」

我:「係啦,我都見過一D人死爭爛爭,開頭好似好SO,但結果唔係走左就係病左,回歸原位。」

經過路人甲既輔導後,心裡面又響起一句:「超﹗我幾好吖﹗起碼我知足,故我常樂﹗」

沒有留言:

張貼留言