2008年6月7日 星期六

點菜

早個星期,同班同事去食飯,其中有幾個已經走左既舊同事都有黎。
當晚約左七點,滔B(英文名可以叫Toby喎)俾我地呃左幾次都仲係咁準時,真可愛﹗D人到齊晒又吹左一陣水之後,已經係八點,咁我地就叫壽星仔滔B叫菜啦,佢攞左個餐牌,好似想背左佢咁睇左一輪,滴住汗咁話唔知叫咩好,於是必sir幫手叫左兩個,我叫埋其他果D。
到就黎食晒枱上面D餸時,
我問:「洗唔洗再叫D野呀?」
大家:「.......」
我望向滔B,佢用左一千零一秒兼好決斷咁答:「叫啦﹗」
我諗佢真係唔夠飽,因為平時佢唔會咁決斷既,於是個餐牌就自動游左去佢手上喇﹗
滔B重複左以上點菜既動作,必sir今次無理佢,我亦只係拋下一句:「你大個仔喇,自己叫啦﹗」就繼續同人傾計喇。過左一陣,我怕佢仲未決定到,會餓死餐廳之內,
就問佢:「你叫左菜未呀?」
滔B:「叫左喇。」
我:「叫左幾多呀?」
滔B:「兩個。」
真係問一句答一句,夠簡潔。
又過左一陣,枱上面已經清晒所有野,新叫既餸終於黎喇。碟餸一出場,簡直係用左spotlight射住佢,大家O晒咀。
七嘴八舌:「咁熟口面既?係咪食過呀?頭先叫過架?好似食左喇喎﹗」
滔B滴住汗:「吓?係咩?叫過喇咩?我唔知食左喇喎﹗」
大家安慰滔B:「其實我頭先都未食呢味。係咩?有叫過咩?好食吖,食多D啦﹗我頭先淨係食左條菜咋﹗」
於是大家好落力咁食,好快食晒成碟野。
又等左一陣,第二碟到。大家笑住O咀(呢個動作都幾難做架),淨係睇個石dull都一定認得係之前叫過既通菜。
大家:「呢味....之前都叫過架﹗」
滔B:「吓?係咩?」
大家:「呢碟係通菜,頭先食左啦﹗」
滔B:「頭先果D係通菜咩?我唔知呀﹗」
食完之後,大家想叫甜品。
我:「滔B,你叫啦,今次一定唔會有事,我地之前無叫過甜品架﹗」

沒有留言:

張貼留言