2008年6月4日 星期三

石sir已收工

呢兩個星期,石sir根本已經收晒工,佢返一日,請一日假,諗住唔做都唔好咁啦,人格有問題﹗


另外個新黎既英文小姐,尋日要考口試,佢竟然請假,咁佢阿頭打電話問佢會唔會返黎考試啦,佢話唔返,阿頭話佢知唔返係要補番監堂,唔可以成日要人地頂佢d野既,呢位小姐竟然話佢考口試,一個學生最多用兩分鐘,十四個學生,就計廿八分鐘,佢唔會監多過廿八分鐘,哈,阿頭傻架咩,咁都會俾你head住?英文小姐個阿媽之前仲教佢去校長度投訴阿頭呀﹗呢個年頭d人係咪有問題呀,其身不正仲成日走去投訴人地,有病﹗


今朝響大X樂食早餐遇到學務L,佢同英文阿頭傾左一陣,阿頭走先,學務L就一臉不耐煩咁話d人(唔係話阿頭)唔係路,做野又做唔足。我以為佢話果個兩位中文阿嬸同兩位英文阿叔啦,但原來學務L既矛頭只係直指西瓜sir,話佢自己d野都未做得好.........(下刪幾百字),我企圖轉換人物,講番兩位阿嬸,但係佢只係輕輕帶過又講番西瓜sir。我都唔清楚西瓜係唔係咁呀,學務L又猛話唔知中文阿頭知唔知,講到好似包庇西瓜咁。我咪叫佢當面同中文阿頭傾下囉。學務L叫我唔好同中文阿頭講呢單野,我見過鬼都唔怕黑咩,佢同代課M一樣既,我費事又賴野。(響呢度透露消息應該唔算啦呵?﹗)西瓜d野其實一早俾佢唱開晒啦,果日仙姐同我講中英文科都有屎人出現,我以為佢都係講兩位阿嬸,但原來佢根本唔覺阿嬸們有問題,咁即係報料條友中指直插西瓜啦。西瓜死梗﹗


沒有留言:

張貼留言