2008年6月27日 星期五

幾點放工

A:喂﹗想約你今日食lunch呀﹗
B:你黎我呢邊食啦﹗
A:吓,新界咁遠,做咩唔出九龍食呀?
B:都未放工。
A:吓,學生都走晒啦,學期尾仲有咩做呀?
B:我宜家做緊咩吖?
A:傾電話囉。
B:咪係囉。咪做呢D囉。
A:咁做咩要響學校打呢?
B:學校對我地好,諗住等我地交少D電費電話費咁啦﹗
A:咁你幾點食lunch呀?食到幾點呀?我睇下黎唔黎到。
B:實得啦,12:45食到2:30。
A:你食lunch食到咁晏,咪好晏至放工?
B:錯,3:30就放工喇﹗
A:下晝果一個鐘時間好緊要架,一個鐘都要返?
B:梗係重要啦,刷牙、開大、小睡片刻,時間剛剛好。
A:你學校真係對你地好呀,慌死你地生活習慣唔健康,等你地搞掂晒D野至放你地走,你就好啦﹗
B:

沒有留言:

張貼留言