2006年10月2日 星期一

家頭

另一奇人異士:家頭。

有一天,我工作期間,突然感到一鼓氣由我的右邊直衝過來,原來是作風緊張的家頭。

家頭問我:「我想響星期五借家政室來翻熱一些食物,可以嗎?」

我心裡用一千零一秒答「no」啦:「唔知翻熱咩食物呢?」

家頭繼續look大對眼(比我更大,無法同佢鬥),皺起眉頭,鼓起兩片唇:「燒賣呀,蝦餃呀咁啦。」

我:「用微波爐叮咪得囉。」

家頭把眉皺得更緊:「吓,叮都得架咩?」

我心裡xyz@#$:「當然得啦。」

家頭:「響邊度有得叮呀?」

我好想答「響你屋企呀」,但結果好有禮貌地答:「我地日日斟水個度咪有囉﹗」

家頭:「但係我要洗提子喎?﹗」

我面部開始扭曲:「洗提子更加唔洗一定要響家政室洗啦﹗」

家頭:「咁響邊度洗呀?」

我好想答「洗衣鋪呀」,但結果我送多個笑容:「pantry咪得囉﹗」

家頭繼續發功:「我要洗百幾人嘅提子喎?」

就響呢一刻,我聽到平時我覺得很討厭的上課鐘聲響起,突然覺得我平時實在對它有很大的誤會,因為在這一刻,它實在很可愛:「呀,我要上堂喇,我唔同你講住。」我以百分之一秒離開了我的座位。上課鐘啊﹗你實在是我的救命恩人呀﹗


沒有留言:

張貼留言