2006年10月8日 星期日

家頭之趣聞

這陣子忙於學校的事,這兩天又忙於耍樂,今天終於有時間寫「奇人異仕錄」了。

家頭為了上星期五的活動,很早已經很緊張了。活動中需要兩個吹氣大波波,於是她在上星期一已經向氣球學會的老師(L)借電氣泵。

L:「星期五先係個活動,你咁早泵呀,會漏氣架喎﹗」

家頭:「吓,咩會漏氣架咩?」

L ( *O* ):「係呀,星期五我幫你泵啦,個泵要一下一下泵至得架,泵得太耐會壞嘅,好嘛?」

家頭:「唔得呀,我一定要今日泵左佢,我無時間喇,你俾我自己用啦,我得架喇﹗」

L ( "~" ):「好啦,你小心D用啦﹗」

一會兒後。

家頭:「個泵真係壞左,佢唔郁呀,我落一落一樓,好快上番黎。」以極速的步伐離開了,留下仍在冒汗的L在苦惱,想著辦法為那價值$1700的氣泵及快要被家頭激死的自己急救﹗﹗﹗

很快又到了星期五了,家頭又再出現於L面前。

家頭:「呀,原來D波真係會漏氣架,我想你借多次個泵俾我呀。」

幸好,氣泵命硬,L返魂有術,而L已決定由得家頭用,用壞了便要她賠,所以又把氣泵借出了。

L:「其實,去書局泵波只不過係幾蚊啫,點解你唔去泵呢?」

家頭:「Hey,慳得就慳啦嘛﹗」

L:「不過我今日小息要用一用,你可以到時俾我用一用先好嘛?」

家頭:「好,我食lunch個時俾返你啦﹗」

註:小息之後才到lunch

L:「我小息要用喎,你lunch先俾我,我點用呀?」

家頭呆了幾秒才明白過來:「呀,我第三堂之前俾你啦﹗」

結果,家頭再次令氣泵短路。最後,她花了四個大洋去書局把氣球泵好了。

啤~

 


沒有留言:

張貼留言