2006年10月14日 星期六

回應節錄






事情: 中二級午間測一測

日期:十月十三日

時間:下午一時三十五分後

人物:後生仔、ivy、一眾負責監考老師

         後生仔以學務組老師的身分負責午間測一測監考,他去年已有前科,失踪、遲到,經常要替他補鑊.....

        一時三十五分抵禮堂,眾人已準備就緒,果然未見後生仔,於是代他派卷,全體學生開考,轉頭一看,後生仔竟又站在台前,若無其事。我二話不說,上前問個究竟,對話如下﹕

ivy: 你忘記了今天要監考?

後生仔:不是,我今天要看住學生吃飯

ivy: 你可以跟Ms Lau 調

後生仔: 但係Ms Lau 要開會,我已經用最快的速度跑下來

ivy:你幾快都無用, 最關鍵要派卷的五分鐘你無出現,下次有同樣情況,可以跟我說,再跟同事調

後生仔: 係

ivy: 執手尾後離開

結語: 後生仔病入膏肓,藥石無靈

10月13日,一定唔係一早,後生仔同我講話要監考,問我可唔可以代佢陪學生食飯。即使我唔洗開lunch meeting,我都唔會答應,因為佢又係唔記得左,用最遲嘅時間通知我,仲係話叫我代佢,唔係同佢調。

跟住,佢話:「咁食完飯就由得d學生落去玩囉﹗」

我:「你第六堂上佢地堂,可以早d開飯,跟住帶佢地去圖書館,要佢地一定要借到書,星期二用,限定佢地要兩點返課室,佢地豬豬地,應該無問題嘅。你唔好由得佢地去玩呀﹗以後好難做野架。下次早d同我講,等我就下d時間。」

後生仔:「係囉,係囉。我仲有好多測一測要監呀,之後要早d話你知,等你可以代我呀。」

我心諗:「調你同頂你都得,代你就唔得,痴線﹗」把口就:「係啦,係啦,早d同我商量啦。」

估唔到佢竟然遲到,去死吧﹗


沒有留言:

張貼留言