2006年10月10日 星期二

學生的說話

有時,學生的無聊說話真令人啼笑皆非,舉例:


事件一:


學期初老師為班會選內閣,寫了一大堆什麼班長、科長、組長......等等的post出來,突然:


學生A大叫:「黠解無驅魔人架?」


老師真的覺得他很有創意﹗真可愛﹗


事件二:


大哥哥大姐姐(Big Brothers and Sisters,簡稱BBS)計劃的學長到中一班內為中一學生介紹這計劃。


學長:「大家好,我係BBS (中一X學生:「哈.....BBS太平紳士呀﹗」)....嘅組長,6A班嘅X安娜同學 (中一Y同學:「嘩﹗聖安娜呀﹗好味呀﹗」)...」


老師唯有覺得學生的轉數很快﹗真可愛﹗


事件三:


某日,我穿了高跟鞋、白恤衫、西裝裙上學去。


X同學:「嘩﹗miss,你今日著得咁靚嘅,去飲呀?」


我:「咁就已經係靚喇?即係我平日著得好鬼唔靚啦?」


x同學:「咁又唔係,不過著得靚d係好嘅﹗」


都怪我平日著得「求其」,著得好少少,學生就已經覺得好出奇喇﹗唉﹗我


無論如何,我都覺得我的學生坦率﹗真可愛﹗


若不常常覺得他們可愛,明天又怎會有勇氣起床上班去呢?﹗


沒有留言:

張貼留言