2006年10月17日 星期二

後生仔亂點學生

因為有學生表示星期一要上放學的數學補習班,所以怕星期一出camp後不知怎算,於是,我向教我班的數學科老師—H查詢。

我:「有邊d學生上星期一數學補習班架?」

H:「呢5個。」(show了一張list給我看。)

然後,我上去班房問這些學生。

我:「你地係星期一上補習班,係咪?」

A學生:「下?我唔係呀﹗咩唔係星期四上咩?我上次問Hsir,佢話星期四架。」

B學生:「我都唔知幾時上,我唔見左張通告,Hsir又無俾番我,我唔知呀。」

C學生:「我有通告,不過唔記得幾時開始喎。」

D學生:「我問同學,佢地話係星期二呀。」(因為星期二亦有一班數學補習班,由九月已經開始上的了,而這個星期一的,是新辦的,學氐只會出席其中一個補習班。這些資料都是我向數學科初中科主任查詢得來的。)

於是,我找來一張通告,原來補習班昨天已經開始了。五個學生都沒有出席。

我:「其實有幾多個學生係星期一上架?」

H:「其實唔係全部5個架,好似得一兩個架咋。」

我:「唔係喎,我問過晒d學生,五個都係喎。」(一試就知H又亂答我。)

H:「係咩?」

我:「咁佢地係咪只係上星期一個班?幾時開始?」

H:「……我尋日先知佢地要上堂咋。」

我:「點解你會唔知佢地幾時上補習班呢?你係佢地數學老師喎?」

H:「都唔係我派通告,我完全唔知喎。」

我:「哈,咁即是初中科主任錯啦,咁你兩個自己死過啦。係佢錯姐。」

H:「係啦,我都唔知,都唔係我派通告。」(H仲唔知我話緊佢,參加者名單係由佢交俾科主任既,佢無可能唔知。就算無人通知佢,佢點都應該問清楚幾時開始,成個補習班有咩資料,佢都應該主動去問啦,一句無人話我知,d通告唔係我派,就唔關佢事咁,點做野呀?﹗)

我:「我唔同你拗,我淨係要d學生上齊d堂,你係絕對有負責提佢地,而且有d學生上星期一,有d上星期二,佢地豬豬地會好亂架,ok?」

結果,我自己上去班房再三叮囑學生上堂的時間及日期,與及下星期一的特別安排。


沒有留言:

張貼留言