2006年10月24日 星期二

軍訓營點滴

星期六、日、一,跟學生去了三日兩夜軍訓營,一共只睡了八個小時,真的很累﹗不過,看見學生真的學到點東西,又令我很高興。本來其實可以多睡 一點的,但 一來我不喜歡小睡,起來後多會呆呆的,二來我不想錯過學生在營內的一點一滴可愛及可笑的事件和表現,所以睡得真的很少。


話說回來,其實最可笑的是S同事和P同事,例子一:


正當大家開開心心吃著忌廉蘑菇湯加通心粉早餐時,好突然問:「呀,呢d係草菇呀可?」


我:「唔係,係蘑菇。」


S扁一扁咀,飲了兩口,繼續:「呀,陸Sir真係細心呀,將d蘑菇切到咁細粒。」


我:「呢d係罐頭湯黎架﹗」


S好認真地問:「係?......你點睇得出呀?」


我唯有O咀啦﹗


例子二:


P同事向三位同事分配工作:「嗱,A同事就負責第一組,B同事就負責第二組,C同事就負責第三組,我同S同事就負責影下相同輪住瞓覺。」


大家立即嘩聲四起:「阿頭係唔同d喎,可以輪住瞓,我地做細就係得個做字啦﹗輔頭,輔頭,正一芋頭。」


芋頭(即是P同事)唯有立即更正,承認自己有語(乳)病。


學生的趣事就更多,例子一:


當大家上山時,幾乎每人都需要拿一袋水。A同學和B同學一同拿一袋水,但只行了三十多級樓梯,A同學便放下水袋,不理一切的走開了,留下B同學在叫救命。老師看到了,便把A同學叫回來,但再行多幾分鐘,A同學又再次放下水袋,一支箭的跑開了,只不斷叫著:「我個膊頭好痛呀,我唔攞呀。」這位A同學的行為實在是無賴至極了。


例子二:


當大家都行得怨聲載道時,竟然有學生大叫:「嘩,咩山黎架,呢座山邊個起架?」


GOD KNOWS﹗


例子三:


學生需要自行煮食,其中一樣材料是生菜。A同學把菜煮了很久,但不知是否已熟,可否食用,於是便問同學:「喂,d生菜得未呀?」


同學回答:「都話係生菜咯,有名你叫啦,又點會熟呢,食啦﹗」


例子四:


我對學生一直都頗嚴,問題多多的學生更會覺得我惡,所以其中一名學生曾經大膽地向我表示:「Miss,你unbeautiful呀﹗」


我呆了一呆,不懂得回應,只懂大大聲地笑。後來,在軍營中,我叫同學去幫這位大膽學生分擔工作,他竟然用一千零一秒的時間回答我:「Miss,你開始beautiful喇﹗」


他讀書時的轉數與「串咀」的轉數實在不能相提並論呀﹗


例子五:


返到學校後,女同學問我:「Miss,點解我成身咁痛架?我坐低起身時,痛到好厲害呀,你係咪咁呀?我會唔會有咩事呀?」


我:「你有嘅問題係你平時無做運動,所以係咁易行下山就好痛囉﹗」


唉﹗香港小孩真的沒藥可救了﹗


還有很多很多,包括他們的三級pat上壓、左右不分、亂叫command、女同學的AV版”Yes, Sir”啦........我笑足三天,仍然回味無窮。希望他們都和我一樣,對這個camp回味無窮吧﹗


 


沒有留言:

張貼留言