2006年10月15日 星期日

說話不負責任的後生仔

今日實習老師開始上班了,一個cycle代了我12堂,真的很開心﹗而且,這個實習老師比上年的那個應該好好多,最少,她認真。她還未上班已要求來看我上堂,還看了六堂呢﹗今天,雖然我要看她上堂,但我仍然有六堂空堂,我有更多時間去照顧我的小豬(1B)了﹗

雖然今天我的心情應該很輕鬆及高興,但晨早後生仔又發功了。

今天一早,有學生交罰抄給我,但這份罰抄似乎上次後生仔已settle,因為他沒有叫我繼續收,於是,我向他查詢。

我:「上次欠簽名的罰抄你收齊了沒有?」

H:「........收齊啦﹗」

我:「但係我今朝又收到罰抄喎﹗」

H:「收齊啦﹗」

我:「咁,有邊個要抄,你知唔知呢?」

H:「.......」

我:「算啦﹗當齊啦﹗」(費事同佢講咁多)

(但係,就咁就唔收,以後d學生咪會當呢個policy係lulu,於是我搵番張記錄紙出黎,再問H)

我:「呢d名圈左,係咪即是未交?」

H:「係呀,我未收呀。」

我:「你頭先又話收齊,即是點呀?」

H:「哦﹗我收左係第二d罰抄,呢d我未收齊呀?」

我:「(無言以對)......,咁你頭先又話齊?」

H:「哦,我講錯左啫﹗」

如果我不追查,那些未交的便可以逃之夭夭啦﹗竟然有亂答同事查詢的老師﹗天呀﹗

 


沒有留言:

張貼留言