2006年9月26日 星期二

做野睇野只有表層的後生仔

今日諗住無驚無險,又到五點,後生仔今日算激得我少啦,舒舒服服返歸啦﹗臨走前,我填好十幾份學生提名表,諗住叫H過目,無問題就填番學生六年級時嘅操行分上去,就可以交表啦﹗誰知H問我點先可以知道學生六年級嘅操行分,我真係想點佢逐間學校打去問架喇﹗

學期頭收過一次,上個星期佢派過一次俾學生貼相之後又收多一次嘅「學生概況記錄表」已填左學生呢個資料啦,你話佢做野係咪好表面呀?﹗好心收左學生d野番黎,係咁宜都望下係咩呀﹗何況佢唔係第一年響呢度做班主任啦﹗9月1日叫學生填嘅「你好﹗我很高興認識你」寫左好多學生嘅資料,佢問都無問過我攞黎睇呀﹗﹗﹗我根據呢份野,俾左d post 學生去做,響上次兩個鐘嘅面談時,我話過佢無睇份野,但結果佢都係無興趣睇。

佢日日行黎行去,好似好忙咁,但係為自己班又做左d咩呢?幾乎所有班中大小事務我已跟進晒,連學生要買文具、洗潔精、tissue、棋類、甚至乎燈籠,我都買 / 安排學生去買左,佢個腦同個心放左幾多落黎呢?﹗

講番份提名表,我都費事同佢商量咁多,一黎佢d標準嚇死人,二黎教得佢黎我都做好晒啦,咪浪費我d青春啦(無架啦嘛﹗)。只係叫佢填番個操行分啫,究竟佢個腦裝d咩呢?

我響呢度都係第二年做班主任咋﹗真係好想填番份「你好(野)﹗我(好)很高興認識你」俾佢呀=.=

 


沒有留言:

張貼留言