2006年9月26日 星期二

後生仔的趣事

今天由H點名及陪學生吃飯。

放學時╴我問他明天有什麼需要跟進:

H:「呢樣果樣....」給了兩封請假信和一張寫了跟進事項的紙過我(這是我教他的,但不要誤會,他是班主任,並不是班長呢~.~)。

我回到座位仔細看了一看,再跑去問他:「1號還欠什麼請假信呀?」

H:「啊﹗請兩個d我都算喇,費事追啦﹗」

我:「下?請兩日又無請假信至要追呀﹗咩算呀?」

H:「咁佢早幾日有兩日連續無返個封囉。」

我:「早幾日佢係一日無返,一日遲到。我收左啦﹗」

H:「咁學期頭佢成日唔返個d囉。」

我:「我收左啦,你都俾過幾張我keep架。」(所有收到的請假信都是我keep的。)

H:「咁尋日佢無返個張囉。」

我:「幾分鐘前你俾左我啦,仲有醫生紙添﹗」

H:「.......」

我:「即是收齊啦,唔洗追佢d請假信啦?」

H:「係呀係呀。你delete左佢啦﹗」

此時,我想delete的是H呀﹗@﹏@


沒有留言:

張貼留言