2006年9月25日 星期一

後生仔惹我發火

其實,我早於上星期已忍不住向H發火了:

事源我們班有學生打細路交,被訓導老師罰了在教員室外,他問了學生發生什麼事(我相信是馬虎地問,因為他根本不知學生發生了什麼事),然後到教員室告訴我。當時我剛接到訓導主任的消息,打算去了解一下:

H:「學生打交喎,你知嗎?」

我:「我宜家就係想出去睇下佢地。」

H:「d學生話好小事。」

我:「你信唔信呀?」

H:「我又唔係好信呀。」

我:「係囉,所以要出去了解清楚啦﹗」

H:「係啦,係啦。」然後返回自己位工作。

當我問完又安慰完學生,返回教員室準備打電話給學生家長時,我看到H正在吃午飯,我再望一望我那個只讓我吃了兩口便遺棄在桌上放涼的飯盒,我頭頂已有少許冒煙了。結果我獨自通知了所有家長。

第二天,訓導主任告訴我其中一個學生被記小過,於是我告訴H,然後在放學的時間通知該學生的家長。不幸地,這家長超煩,罵了足足十五分鐘才肯掛線。這時,H出現了:

我:「我打了電話給X學生的家長了。」

H:「吓,點解又打呀?咩事呀?」

我:「記小過呀,今朝已經講過你知啦,記小過要通知家長呀﹗」

H:「呀,唔係喎,發生事當日就要立即通知家長啦﹗」

我:「我通知左啦﹗」

H:「唔係,唔係頭先打果個電話喎,尋日就應該打架喇﹗」

我:「我打左喇,所有家長我尋日都通知左喇,你知道要打電話,點解你唔打嘅?」

H笑著回答:「我趕唔切呀﹗」

我:「我又好得閒呀?我尋日忙到甩轆呀﹗我唔想再同你講野,你同我消失。」

此時,我豈止冒煙,簡直是著了火。最不幸的,我知他並非「玩野」,他就是這樣上班的一個老師。我不要求他做的事,他很少主動去做,而且,他亦是一個沒帶腦袋上班的老師,否則,他便是一個假裝成年人的六歲小童。

真的希望他是「玩野」,這樣我可以跟副校投訴,免得日後有鑊我要一齊受呀﹗

天呀﹗人間慘劇呀﹗幾時先暑假呀?

 


沒有留言:

張貼留言