2011年9月8日 星期四

Scotland之旅--York

16/8/2011  星期二


今日揸左個幾鐘頭車至到York,泊好車就由monkbar(呢度既gate係叫做bar既)行入去城裏面


d屋好得意呀


首先經過呢條古街Shambles

,d屋好有趣,一層比一層突出,好似話係用黎風乾d肉架﹗


我地打算去睇個Jorvik Viking Centre( £9.5),點知一去到就開始落雨,仲要排隊買票。裏面唔算大,首先有個好似機動遊戲咁既ride俾你坐住入去睇佢d模擬古時維京人既生活場景,然後就睇展覽,可惜人太多,裏面又好黑,無咩心機睇,45分鐘內行晒成間野,有d失望。


然後就去睇York Castle Museum,呢度反而幾多野喎﹗呢個Clifford's Tower我地無上去呀,只係排隊買museum票時見到,都幾得意﹗


York Castle Museum( £8.5)都好大架,好多關於古時生活既野整得幾好架﹗


跟住,我地去左行城牆,保存得好完整架﹗



我地行到四點幾至去Railway Museum,行左兩個great hall就已經關門喇,呢度都幾多野睇架﹗


呢個時間又天氣好好喎,我地行去minster影相時,個天幾藍,真係吹佢唔脹呀﹗


York Minster好出名,好宏偉,但係要俾入場費,只宜外觀﹗


d街牌幾靚


行完一大輪,條街d人都走得七七八八,我地就留低食埋晚餐至走,個pizza真係大件到我要pack away。


咁就行完左一日York喇


你睇天氣幾咁好,邊個會估到今朝落雨落成咁呢?﹗


 


沒有留言:

張貼留言