2011年9月19日 星期一

2011倫敦漫遊之周街行

17/9/2011


今日第一個目的地係Portobello flea market。今日又係響King's Cross站出站,再次見到St Pancras station,真係好靚﹗



沿路行去,經過Notting Hill,真係一個好高尚既地區


竟然有間麵包店做promotion,響街度養羊同雞


Portobello Market,好多野睇﹗


呢位阿伯好有型呀﹗



仲見到呢間boutique,好有型咁放晒d衣車響度做decoration,開心到我呢﹗


行完之後,去左Holland Park,裡面有個Kyoto Garden,雖然細,但都ok架﹗


然後,行左去Kensington Garden,好大,但係無咩睇,只係有好大好大既草地,一間好似以前已經去過既Kensington Palace,仲有一個我肯定去過既round lake


round lake上面就梗係有好多鳥類啦﹗



行行吓落大雨,行到去Royal Albert Hall時又細左喇﹗


Kensington Garden裡面有個peter pan像


但係之後我行緊去Paddington station時,佢又落大雨,一於入去食吓野又避一避雨,停左雨之後,就行去little  Venice,真係一條無咩人行既路呀﹗不過呢,呢度真係幾特別架,起碼係一個香港無既地方﹗



由little Venice向Regent's Park行,沿Regent canal水道有條walkway,行行吓斷左,好彩俾我響路面一個隱蔽處揾番,繼續行。d船主響岸邊放左好多野,有d整得好靚架﹗


仲見到有人用呢d船結婚添﹗


一路行可以行好遠架,不過我響Regent's Park上左去


原來Regent's Park都好靚架喎


 


 


沒有留言:

張貼留言