2011年9月16日 星期五

獨個踩單車郊野上

16/9/2011


今日天氣好好,陽光充沛,英國既陽光係好矜貴架,未黎之前我都笑d外國人一見到陽光好似見金咁,宜家我好明白喇,我見到陽光個日都特別想出街。


無plan到去邊,於是踩架單車去附近行吓啦,上google map睇,見到附近有個湖,係家姐之前講過話可以一行既地方,於是就踩去行吓啦﹗


十幾分鐘就到左喇,雖然係普通一個公園,但係好寧靜,好舒服既一個地方。有人散步,有好多人攞齊工具坐響湖邊釣魚,有人做運動,得我一個踩單車。


講開響公園踩單車,我覺香港政府都唔係路架,響公園唔俾踩單車喎,連郊野公園都唔俾,單車徑又少,踩馬路抄牌,踩行人路又抄牌,哈哈,唔怪之得咁多人去健身室踩單車啦﹗



去個個公園都見到佢地架,一有人餵野食呢,佢地就無晒儀態咁撲埋去,好搞笑﹗




公園旁邊有條小河






呢度仲有個水上活動中心


見唔係好遠,於是踩埋過去隔離個town。秋天到左喇,好多樹都黃左喇﹗


呢個town仔,前兩日先至黎過,靚town黎架







踩番半粒鐘就返到屋企喇,雖然只係踩左兩個鐘,但係都係有d攰,應該係做少左運動先至會咁樣呀﹗


 


沒有留言:

張貼留言