2011年9月6日 星期二

機動遊戲喪玩日

5/9/2011


今日去左倫敦既Thorpe Park玩,呢個係一個純粹玩機動遊戲既公園,地方唔算好大,有二十幾種機動遊戲,原價 £40一位,我地半價﹗


九點就出車喇,但係真係低估左M25既塞車功力,原先諗住十點可以到Thorpe Park,點知塞車塞到十點五十分至落得車。人地十點開門架,蝕左﹗


好彩,雖然好多人,但係票務做得好好,二十分鐘就入到場喇﹗


一入去就玩左個我姨甥女話唔係好激既"vortex"

,玩完有d腳軟,當時以為可能未warm up啦,後來至知其實呢個一d 都唔係流架﹗所以臨尾又玩多左一次。


然後諗住入正題,去玩吓過山車,激d啦,睇見呢個"colossus"過山車有螺旋軌

,d人又叫晒救命咁,諗住一定好驚,點知其實唔太驚﹗仲排左一個鐘頭隊添﹗


跟住玩左"samurai'同"slammer",都係睇落好驚,玩落只係ok驚,後來見咖啡杯無人排,就走左去玩,每次去呢d公園,咖啡杯都係我必玩既項目,因為少人又好玩,憑我幫佢自轉,已經頭都暈埋。


本來想玩"saw-the ride"

,但睇真d,都唔係咁恐怖,又要排成個鐘,都係唔好喇﹗反而"stealth"應該幾得人驚,不過已經無時間去排成個鐘隊喇﹗


後來都係去左排d20分鐘就有得既,原來呢d睇黎普普通通既先至最過癮﹗"quantum"睇黎好似好低b,但離心力ok架。


最好玩既應該係呢個大韆鞦"rush"

,離心力好大,又好高,好鬼驚﹗見咁好玩,又玩多一次,最好笑係玩完之後見隔離"quantum",仲未close,我地又立即跑過去玩多一次,就響我地入左去之後既一秒,工作人員就黎左close閘口喇,而且呢次幾乎唔洗排隊就可以玩喇﹗


1100-1700,六個鐘,玩左8 樣野,11次機動遊戲,真係除左廿年前響日本廸廸尼有咁樣玩過之外,今次都係多年來首次喪玩喇﹗


玩飽,影夠,響超大既停車場揾到自己架車,一上車就落狗屎喇,真好彩﹗要感恩呀﹗


不過,個場地安排好有問題,由停車場出到去停車場門口,塞左一個鐘,呆晒﹗


沒有留言:

張貼留言