2011年9月15日 星期四

17小時法國之行

14/9/2011


今日一早五點就起身,為的是去法國,去到咁遠咩﹗去到,兩個鐘車程就去到Euro Tunnel,一過去再行半小時車,就已經係我地今次既目的地(Boulogne sur mer)喇﹗


一早五點幾,公路上面已經鬼咁多車,講都唔信係外國呀﹗


兩個鐘之後就到左Folkstone既Euro Tunnel入口處,self check in之後就會出一張卡俾你,掛響車頭就會有人話你知去邊個入口上火車,坐Euro Tunnel最平44Euro來回(一架車)


上火車喇﹗


火車卡內,一卡可以載三至四架車


35分鐘就到左法國喇,再開多半個小時車就到Boulogne sur mer,佢係一個漁港城市黎既。


我地泊好架車響個免費停車場,就開始五個小時市內漫遊喇,首先係去old town,呢間cathedral係我去過咁多間黎講,最殘既一間,但係又特別有味道喎﹗


clock tower and town hall


Cathedral


Castle museum,無入去,要收3磅入場。


market,我地買左d白肉梨,幾平幾好味﹗


呢個好似薯仔mix火龍果既混血兒,唔知叫咩名呢﹗


Boulogne Port


France shake hands with the UK


巨型交通燈,俾船睇既


Boulogne個海灘支燈塔


海灘旁既海洋館


海灘上有人玩kite surfing,不過佢唔係玩得好掂﹗


後來我地行左上去海灘旁個山上面,上面有個教堂,望落去海灘,個景都幾靚架﹗


後來行左攞車前,途經casa st martin,就入去行吓啦,横掂免費,點知佢唔開門架,要按鐘先有人黎開門。


攞車後,就去左15分鐘車程既shopping mall既hypermarket。聽講d英國人會特登黎買野,於是入去格吓價,但係覺得都唔係平,我地只係買左幾支紅酒。


後來就去埋Calais個shopping mall,行完一輪,一出黎就已經日落緊喇,遲左少少﹗


八點幾開始返英國(法國時間比英國快一小時),返到屋企已經十點幾喇,真係玩足一日,天黑玩到天黑﹗


 


 


沒有留言:

張貼留言