2011年9月12日 星期一

2011倫敦漫遊之Thames Festival

10/9/2011


今日一早坐火車出倫敦,響kings cross站出左之後,一路向Waterloo站進發,熟悉倫敦既話,你一定話我發癲,咁遠﹗


1000行到,行左差不多一個鐘,目的地係BFI london Imax cinema(呢間係全英國最大間既立體電影館,但係都比香港既細間,都話香港咩都有架啦,身為香港人,真係幾幸福架,不過,睇黎應該愈黎愈唔幸福喇),睇免費3D電影,因為今日同聽日都係Thames Festival,所以有一場免費俾市民睇,有jetso我一定到啦﹗


呢兩日都有好多活動架,本來聽日都打算出黎架,因為有parade同埋煙花,不過家姐個朋友話響屋企搞BBQ,今晚又有得睇煙花,所以只係今日出左黎一日咁多。


睇完戲,響southbank riverside walkway睇野,好多stall




又睇左一場korea calling,幾精彩喎,仲有free salad,我當然有食啦﹗



仲有個dance corner,有live music,d人走晒出去跳,好鬼high,本來我都想出去跳埋一份,但係得一條友,有d傻婆feel,都係睇吓算喇。



後來行到去southbank centre,見d車手玩單車花式,又有小朋友玩水玩得好開心,又睇左一陣



之後去左Jubilee gardens,見到有人玩泡泡,d小朋友好開心,咁我又好開心咁睇左一陣


咁既然行到黎呢邊,就去埋Westminster區啦,經過London eye時,見到有人扒kayak,應該係上游有demonstration,不過River Thames既水流好急。


Big Ben, houses of Parliament and Westminster hall


Westminster Abbey


途中見到有一對新人同嘉賓坐舊式巴士出現,幾好玩咁喎﹗


聽講話呢度長期有人瞓街示威,真係見到



Westminster Central hall



Westminster Abbey,無開無得入


其實我幾鐘意倫敦架,街上面好多靚既建築,又多野睇,所以我都係決定慳返d火車錢,唔去咁遠,出多d倫敦,行爛個倫敦為止



既然行到黎呢頭,就去埋Westminster Cathedral,去到門口時,突然聽到炮枚聲,唔知慶祝咩呢,只見d教士抬住個聖母像


呢個Cathedral都好靚,好值得睇,不過好似唔係好多遊客咁既,上次路人甲都無同我黎過喎﹗



行到黎呢度,已經係去到victoria站,其實係應該坐地鐵返去坐火車既,但係我又想試吓行要幾耐,結果,行左一個鐘十五分鐘,仲要係快行果隻,成身汗﹗經過St James's Park時見到好多松鼠,呢度d公園真係好多松鼠,佢地好得意架﹗


又經過horse guards


Admiralty Arch


weekend坐火車,八磅,平好多。


七點,去Hatfield house睇煙花


沒有留言:

張貼留言