2011年9月8日 星期四

Scotland之旅--Falkirk wheel

15/8/2011  星期一   Falkirk


今日我地要去Falkirk wheel,根據leaflet所講,Falkirk wheel係全世界唯一一部俾船坐既lift,我地今日就係去見識吓。



 £7,坐50分鐘,只係坐住隻船升上去,行左小小,又落番黎,叫做見識過咁啦﹗


最吸引兩個港孩既就係呢個water walker喇,玩完十分鐘,兩個已經無左半條人命咁( £5)


呢度仲有幾條trail,都ok靚,我行左少少


開車去Newcastle途中,天氣好好,風景好靚


我地黎呢個castle既原因係響edinburgh castle買票時,只要加多 £3就可以去多幾個castle,我地無咁多時間,只係揀左呢個我地會途經既castle




雖然佢偏僻左d,但係其實幾好睇,幾特別架﹗


我地後來又一路行一路停吓車影吓相




話咁快又一日喇﹗


沒有留言:

張貼留言