2011年9月6日 星期二

Scotland之旅--Edinburgh--Military Tattoo / Castle

續......


食完野就行番上去castle,入場睇一早買好票既military tattoo( £35),呢個係好出名既表演,係edinburgh festival既重頭戲。排左好耐隊至入到場,然後,個天開始發黑,重有雨添﹗


開始前,d雨愈來愈大,坐後面個阿婆又呢又路咁,結果用左4買左件雨褸,唔用遮囉﹗好彩一開始表演就停雨喇﹗1930開場,個半鐘,好彩無買2200個場,咁鬼夜﹗


講真,唔知係咪睇慣左大陸果d表演,呢個雖然都好睇,但係總係覺得好小兒科咁。





返到去酒店食埋個公仔麵消夜,即瞓。


14/8/2011   星期日   Edinburgh


今日又再泊番尋日個停車場,都係 £4一日,之後就立即上去Edinburgh castle喇,但係已經好多人,排左差唔多成個鐘至入到去,結果由1130行到1500至走人。


呢位阿伯幾咁傳統,唔知有無跟足傳統裏面唔著呢?


由castle望返去市中心,都幾靚架﹗


狗狗都有墳地呀﹗



castle裏面有好多展覽架﹗





行完之後已經唔早喇,於是急急腳去停車場上車食個三文治,再去停車場附近既the people's story睇野。呢度主要係睇edinburgh市同市民從前既生活既,令我好意外既係原來以前既英國人,尤其是愛丁堡既人,係好鬼多窮人架﹗


The people's story唔係好大,行左45分鐘,然後去左church聽音樂,今日1800有free classic music聽,梗係唔蝕,去聽啦,點知我家姐好好瞓喎﹗哈﹗其實,好好聽架﹗


聽左半個鐘就要趕住走喇,因為要趕住去livingston玩kart racing。行番去攞車,又睇多一次royal mile條街上面既表演,真係次次都唔同。



d人睇到要企上垃圾桶度睇,真誇張﹗


去到livingston個室內kart racing場,最開心係港孩啦,我玩30laps, £14,佢地死唔蝕so,45laps,要 £19,養仔真係貴﹗


結果,我係一個安全既駕駛者,哈哈,可能我平時有揸車,真係快唔黎囉﹗


沒有留言:

張貼留言