2009年3月1日 星期日

電台廣播補充版(一)

上個星期去CR2「西加航空」度錄音,錄左約40分鐘,我諗cut cut埋埋可能淨番好少,而且我仲有好多野未講架,答謝茜嘉d問題又答得唔係咁好喎﹗


為左可以吸引多d人去巴基斯坦玩,我要補充一下:


1.巴基斯坦係被群山環繞既國家,d山下下都成六千幾七千米以上,好多人喜歡去登山。我響節目所講既行山,其實真係行下山架咋,只不過d山路唔同香港,好直,好多碎石,好難知道邊條至係路,但如果你響香港行到南蛇尖,應該好易應付到。我因為有畏高,所以覺得難,但體力上仍可以應付。至於登山呢,d人會去skadu,去k2 base camp,呢d就玩得比較pro,並非一般遊客去架喇﹗我地行左既fairy meadow同ulter meadow都好靚,二揀一既話,我會揀fairy meadow。個度有好多小木屋留宿,無電(好似話會整),好好氣氛,可以有camp fire,又可以入小屋個common room蓆地而坐傾下計,而且有世界第九高既nanga parbat日日對住你,坐響大草地,欣賞大雪山,食下燭光晚餐,一個字:「正」﹗


2.飲食方面,我成日都唔記得講下佢地d芒果汁,好濃芒果味,而且為起都係兩蚊港紙一大杯,抵到賴呀﹗其實響香港我都食過巴國既芒果,已經覺得超香,比呂宋芒更好味,響元朗間石崗咖喱屋有售,只限6-9月,有買快手喇﹗仲有就係薄餅啦,原來薄餅係有咁多款式架,我響巴國十幾日已經食過甜既、咸既、薄既、厚既、脆既、混有豆蓉既、混有薯蓉既、辛辣既......好正,唔怪得佢地當飯食啦﹗巴國既食物個樣唔靚,但係食落好好食,所以返到香港我都走左去葵涌個頭搵食-穆斯林餐廳。另外,佢地係無酒飲架,因為宗教關係囉﹗


3.guide book方面,真係搵唔到中文,唯有借左本八幾年既lonely planet,其實已經出左最新version,不過好貴,我覺得啦﹗最頂癮既係,路人甲其實響九幾年去過巴國登山,佢有本好似旅遊日誌咁既旅遊書,係八六年出版既,但係除左車資同時間表、兌換率唔同之外,其他野幾乎一模一樣,即是話巴國既旅遊發展真係好慢,亦即是話你可以睇到好多野既原貌,唔似有d地方發展到旅遊城市咁喇﹗


待續......


沒有留言:

張貼留言