2009年3月11日 星期三

原來係IQ題

今日叫班中一張自己個袋材料包裡面張紙(A4)一開四,全部學生立即做野,只有其中四個望住張紙面有難色,我塊面就轉晒色,因為我知佢地應該係唔知咩叫「對摺再對摺,平均張張紙撕開四份」(我手舉一張已撕左既紙做例)。其中兩個醒少少既,望下左右隔離d同學仔,已經知道點撕喇,另外兩個呢......

一個張張紙摺左好多好多痕,但係唔知點撕,諗左一輪;另一個就張張紙撕左十幾份唔同大細出黎。

結果,同學仔都搞掂左喇,我就唯有繼續啦,等到d同學仔各自去剪布呀,車野呀,我就靜雞雞走去佢地面前攞另一張紙撕一次,佢地就如夢初醒咁:「哦

原來我係問左一題IQ題(對於佢兩個黎講),仲係一題幾深既IQ題。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

講開IQ題,我就真係俾我個姨甥仔考起,問題係:
叮噹同keroro出街,點解keroro次次都俾人打先?(估一個童話故事)
佢講完個答案我知之後,我笑到反轉。


沒有留言:

張貼留言