2009年3月7日 星期六

3月6號抽中獎

3月6號,生日當晚,我去左聽個旅遊講座,個講座完之前,大會玩左個好低能既遊戲,就係開住音樂傳花花,音樂停既時候,邊個手上攞住支花,就答講者問題,答啱有獎。一共有兩位幸運兒。

我諗住個度咁大棚人,呢D好野通常無我份架啦,於是就同路人甲傾計啦,連支花過到黎都唔知,點知,我一拎住支花花,音樂就停左喇﹗當然啦,我識答問題,佢送左兩本旅遊書俾我,其中一本講影相既,我仲好鍾意添﹗

呢d應該都算係birthday luck路掛,好野,又有生日禮物。
當我睇緊本書咩料時,第二個幸運兒出現左喇,點知,佢份禮物係......一張來回台灣機票,三日美麗X旅行社旅行團。 呀..............點解份禮物唔調轉呀?我今日生日喎﹗﹗

自我安慰:算啦,咁大棚人之中,我都有一份禮物,算係咁啦﹗我又唔打算去台灣,俾得一張機票,即係要自己買多一張啦,旅行團我就最憎架喇,送一個位,仲要買多一個位......不過,可以送左個旅行團個位俾阿爸同阿媽架嘛......算啦﹗


沒有留言:

張貼留言