2009年3月23日 星期一

告佢唔到

早幾日同屋企人傾開計,講開宜家d細路好難教,打又唔打得,唔知點教好,令我諗起有一次有個學生同我傾計既內容:


學生:「唉﹗Miss,d警察都唔知點做野架﹗」


我:「咩事呀?你俾人偷野呀?」


學生:「唔係呀,早幾日同老豆響屋企打交,我咪報警囉﹗」


我:「你報警?」


學生:「係呀﹗佢打我喎﹗不過無用啦﹗」


我:「點解呀?」


學生:「d警察話我無傷痕,我老豆仲傷過我﹗」


我:「咁警察唔告你既?」


學生:「個廢人話自己無事吖嘛﹗下次再打我,我實整到告入佢架。」


我:「你有咩方法呀?」


學生望下我笑左一下就走左喇﹗宜家佢已經無返學lu,去左學番一門手藝,但係同老豆既關係仍然好差。佢老豆似乎幾緊張佢架,不過個細路成日覺得個老豆對阿媽唔好,出面又有個女人,所以好憎佢老豆。


其實,佢做左老豆既本份既話,成年人既感情生活,做仔女既就唔好理咁多啦,咪等d阿媽阿爸自己搞掂佢囉;至於對阿媽唔好呢層,細路,你又知幾多,識幾多呀?我覺得作為子女,唔好理老豆係點,佢做左老豆呢個角色既本份,你就要好好孝順佢,佢同其他人既恩恩怨怨,到你大個有一定既生活經歷先去理,至去判斷啦﹗


沒有留言:

張貼留言