2009年3月2日 星期一

電台廣播補充版(二)

繼續......


4.巴基斯坦係個貧富懸殊既地方,我好驚訝連大陸人都唔會有既二手店,響gilgit周街都係,佢地著既用既,好多都係二手既,但係響首都同Lahore都見到d好似康樂園咁既獨立屋,好多人都有相機,有d個model仲幾新添架,咁當然亦有好多人個部仍然係菲林機啦,不過,響hunza同gilgit,無咩人有相機,都仲係好窮架﹗有錢既人會食下煙,窮人就唔會喇,所以北面地區連空氣都清新d架﹗


5.在北面的城市,盲婚啞嫁非常普遍,而且男女不能隨便拖手,也不能公開拍拖;南方城市就完全唔同喇﹗響gilgit阿raji屋企作客,完全感受到男尊女卑既情況。raji家姐煮完飯俾我地食,但係佢唔可以同枱食飯,自己同d細路響另一間房度食,好似我地d潮州人咁。佢地d男人仲可以娶四個老婆添呀﹗


6.pindi同islamabad係twin city,不過,islamabad係個新城市,所以個城市好有計劃,好似d街,係用睇地圖既方法去劃分既,即係A1、B8、C12咁,好整齊。


7.巴基斯坦曾經係英國既殖民地,所以佢地好多人好鍾意玩板球同馬球。佢地對板球既熱愛情度等同英國人熱愛足球一樣。而馬球呢,我都係第一次睇現場既比賽,原來好刺激架。平時佢地會用馬球比賽黎賭錢,好似我地賭波咁囉﹗


8. 講到巴國人對人國人特別好,我舉下例啦:old hunza inn老闆知我地去gilgit住madina hotel,佢就打電話去個邊,叫職員去車站接我地;我地響hunza行山行到有個朋友頂唔順,阿老闆又開架車黎接我地,仲唔收錢喎;去到gilgit時,已經天黑,個小巴裡面所有人都問我地住邊間hotel,原來阿司機叔叔打算車我地去最近既地方俾我地落車;阿raji就唔洗講啦,好客到不得了;而d途人知道我地係中國人之後,面露個種喜悅,如果係假既話,咁要oscar最佳男主角先扮得出喇﹗


9.另一神奇遭遇係由中國過境巴國時,個海關望都唔望下我地d行李,就俾我地入境。聽人講,包括我地響新彊識返黎個位剛剛由巴國過去新彊玩,然後又跟埋我地一齊入番巴國既馬來西亞小姐講,入巴國境,要連洗頭水都解釋一餐裡面係d咩,逐樣逐樣查,我地完全唔洗俾人查,簡直奇蹟呀﹗不過,可能我地同班巴國青年一齊入境,可能有d著數啦﹗


沒有留言:

張貼留言