2009年3月26日 星期四

Miss,我要去廁所

d學生成日當學校個廁所係景點,借d易又話要去廁所,以下係幾個要去廁所既理由。

--------------------------------

學生:「Miss,我好急呀,我肚痛呀﹗」
我:「紙巾呢?」
學生:「咩呀?無呀﹗」
我:「你去大便唔洗紙巾咩?」
學生:「我去小便之嘛﹗」
我:「小便關咩肚痛事呀,你條直腸同個膀胱調轉左呀?」
學生:「咩呀?Miss,我想去廁所呀。」
我:「你連自己想去大定小都未搞得清,唔准去。」

--------------------------------

學生:「Miss,我要去廁所。」
我:「好啦,放學俾你去啦。」
學生:「哦﹗」

--------------------------------

學生:「Miss,去廁所。」
我:「我無諗住去廁所喎﹗」
學生:「Miss,我去廁所。」
我:「好呀,小息俾你去。」
學生:「Miss,我想宜家去廁所。」
我:「好呀,你呢個要求咁突然,等我做下心理準備先,一陣我準備好就俾你去啦﹗」
學生

--------------------------------

學生:「Miss,我想去廁所。」
我:「唔去。」
學生:「我好急呀﹗」
我:「啱啱先至小完息,點解你宜家又要去呀?」
學生:「小息唔得閒呀﹗要打波呀﹗」
我:「好野,我教咁耐書都未見過中學生賴尿,喂,唔該晒喎﹗」
學生

--------------------------------

沒有留言:

張貼留言