2009年3月9日 星期一

吳剛師傅上身

教煲蛋,都同時要講埋俾d學生知點樣響d滾水度攞番隻蛋,其中一個方法係放個筲箕響洗手盆度,張d滾水同隻蛋倒落去,然後用條濕毛巾包住隻蛋整碎d蛋殼。


結果,同學A煲完隻蛋之後,打開個煲蓋,用毛巾包住隻手,就想放隻手落煲水度攞隻蛋上黎,好彩俾我叫停左佢呢個動作。


我:「你攞個筲箕同個煲去洗手盆度攞番隻蛋啦﹗」


同學A放左個煲響個筲箕上面,一齊放左響個洗手盆度,好疑惑咁問我:「點攞呀?」


我激死左﹗


-------------------------------------------------------------------------------------------


用完一鑊熱水,叫d學生拎去洗手盆度倒左去,其中有隻鑊個柄無膠邊既,比較熱。


我:「你攞兩條毛巾去攞隻鑊啦﹗」


同學B張兩條毛巾夾響加拿大,兩隻手咩都無咁去攞隻鑊,佢一抽起隻鑊就俾我叫停左。


我:「唔熱咩?」


同學B:「好熱呀﹗」


我:「咁兩條毛巾有咩野用呀?」


同學B:「呀,係喎﹗」


-----------------------------------------------------------------------------------------


好彩都俾我見到,否則一個淥親手,一個成鑊熱水掉落地,都唔知會淥成點呀﹗


沒有留言:

張貼留言