2009年2月28日 星期六

又生月喇

今日係生月第一日。

首先,今日陰天又落雨,令我打消左出去影花既雅興,繼續響屋企度hea。雖然我好鐘意響屋企hea呢種活動,但係屋企附近既洋紫荊已經開到好茂盛,好快會凋謝喇,唔等得幾耐﹗

第二,今朝知道我老豆掉晒我送俾佢又登左我D相呀、文章呀個幾本「中國旅遊」,雖則送左俾人就要任得人地點處置,但係如果要掉的話,不如俾番我剪低佢嘛﹗宜家我想剪黎貼響本剪貼簿簿度,唯有scan左佢地再print出黎啦﹗
不過,唔緊要啦,身外物啫。

第三,突然發現原來響圓方個grand cinema用揸兜信用卡係有八折架,咁我個日睇「奇幻逆緣」咪用多左廿幾蚊?呢個唔係幾多錢既問題,係自己做左低能野既問題。其實平時買戲飛我都會問下個售票員邊張信用卡有折,但係個日個售票員係個舊生,掛住同佢相認,無問到,阿路人甲俾左錢我都唔知,大家都知路人甲好似幾百萬未開頭咁架啦,呢d:「請問有無邊張信用卡有discount呀?」咁老土既問題,佢只會問我架啫,肯鬼問人咩。
我自己又無記住,低能左就認啦。

睇黎今個生月都係唔多老黎喇,希望我可以用positive thinking改變佢啦﹗


沒有留言:

張貼留言