2009年2月26日 星期四

四條友望住個罐頭

今日上堂要用罐頭菠蘿,罐菠蘿放響枱面,旁邊有罐頭刀。我見四個學生議論左一陣,有人開罐頭喇,咁我繼續去招呼其他學生啦,過左一至兩分鐘,我見個四個學生企左響度,一齊好齊心咁望住罐罐頭,於是我問佢地做咩啦,我得到既答案係:


「我地開唔到罐野呀﹗」


我心知點解,但係都要問:「點解呀,咪有罐頭刀囉﹗」


「係呀,但係我地唔識用呀﹗」


繼續特登問:「你地響屋企無用過咩?唔食罐頭食物架?」


「無用過呀,點知食咩喎﹗」


開始串佢地喇:「咁你地開唔到,淨係望住佢,打算用念力開左佢呀?」


「......」


我一邊開俾佢地睇,一邊話:「遇到問題係要主動用正確方法解決既﹗」


「都唔識開,解咩決啫???」


「問老師或者同學囉,你望住佢就解決到lu咩?」


隔離枱個學生,走埋黎搭咀:「所以我行開左囉,哈哈,咁咪解決左囉﹗」


我真係好想解決左你呀﹗﹗


*宜家d學生係咩都有機會去學,跳舞呀、演講呀、游水呀,講得出既都可以去學,仲有d學得唔錯添,但係響一班精神分裂既父母過分保護之下,呢班細路就無晒生活技能,變左係學問超人,生活低能既兒童。救命﹗


最慘係,我d學生連學問同課外活動都低過人架呢,咁叫佢地做咩兒童好呢?


沒有留言:

張貼留言