2009年2月7日 星期六

新加坡之旅.第二天

3/2/09,一早起身就向little india進發喇,因為今日係星期二,會有好多印度人去廟度拜神。

首先係去黃亞細肉骨茶度食早餐,都唔平呀,肉骨茶S$5.5,通常會叫多碟油炸鬼S$2,同埋沖壺好似功夫茶既茶,咁至係肉骨茶。呢到最正係個湯可以免費加添。肉骨茶都幾好味呀﹗
食飽飽,行去Sri Veeramakaliamman Temple。
好多人拜完神至去返工。

但係d神像面目猙獰,好得人驚。
佢地會用d青檸皮加d wax同條芯上去,用黎拜神,好誠心架﹗
然後就響附近周圍行下,都好舒服架﹗

仲買到一排有五種味既益力多,正﹗
我地就響呢間地度既印度雜貨店買了三包咖哩粉喇。呢d花係佢地買去拜神用架﹗

下一站,阿坤咖啡,主要係想試d Kaya多士(一個餐包括蛋、多士、一杯飲品,我再叫多杯咖啡,盛惠S$5.8)真係好好食,結果我地都買左d Kaya返香港自己整。


下一站,Bird Park,坐完地鐵要再轉巴士,比較遠。
今次買左個連票(Bird Park + Night Safari, S$30)。
企鵝好鬼可愛。
但係呢隻野好鬼肉酸。
仲有天鵝。
又有呢d超大隻既pelican。
又有彩雀。
仲有成日笑口騎騎既駝鳥。仲有好多好多......最好玩既係鷹既表演,真係未試過有咁多鷹響我頭頂上四五尺飛黎飛去,好玩﹗
呢幾個木頭好搞笑。
呢度有好多呢種花,有d好紅,遠睇好似一串串爆竹。
玩左四個鐘,就向Night safari進發喇,本來呢度有shuttle bus過去架(S$4),好方便,但係我地想玩多陣,所以自己搭地鐵轉巴士去,點知去到送巴士尾,足足等左25分鐘至有車。
玩左一晚,我諗日間動物園會睇得多d野,night safari七點至開,雖然開到十二點,但係玩到十點幾都要走啦。

沒有留言:

張貼留言