2009年2月7日 星期六

新加坡之旅.第一天(上)

2/2/09,開始09年第一炮,新加坡之旅的第一天。
一早八點幾到機場check in,吃過早餐,就坐新加坡航空10:30機飛新加坡。呢個package真係幾抵,$2400四日三夜(已包所有稅)。我第一次坐世界第一既新航,真係零捨唔同。當我坐得大陸機多之時,突然坐班咁正既機,真係有d唔慣。今次有haagen-dazs雪糕、有甜筒、有有水準既飛機餐、有機打、有早兩個月既電影(我睇左「畫皮」同「武俠梁祝」,遲d再講呢兩套野)、有靚過國泰好多,服務好好多既空姐。總之,搞到我響架機度好忙﹗

14:00著陸,15:30去到酒店check in。
今次住呢間lion city hotel響地鐵站Paya Lebar步行幾分鐘就到,算好方便,間房好大,不過就舊d。



搞掂晒之後,16:00開始去行街街喇﹗首先搭地鐵去Bugis行街。新加坡d物價指數一d都唔低呀,搭四個站都要S$1.4(X5.2)。

新加坡所有景點區都油到好多顏色,d屋仔好多都係咁既樣,有騎樓,大大個窗,只因為好多人早年由馬六甲個邊移民過黎,而馬六甲又俾荷蘭統治過,荷蘭係會因間屋既闊度而計稅既,d人為左交少d稅,就起到間屋好窄好深,而d人就將呢種建築風格帶埋過黎。




呢頭係酒吧區,朝早好靜。




行行下就到左sultan mosque喇﹗去幾日都陰天,真好彩,否則熱死(試過一出太陽,我熱到謝謝地)﹗

1800,肚仔餓,跟住本旅遊書去左zam zam食印度薄餅。(S$7.8, including drinks)
d師傅真係可以做到塊粉皮好薄,勁呀﹗
我攞住個本旅遊書有呢位哥哥幅相,同佢相認左之後,我地都影番張先(引起左少少騷動添)。


我發現,就算普通既後街,有時都搞得幾靚架,不過,新加坡就無我想像中咁乾淨喇,去到一d比較平民d既地方,都會見到周地垃圾架﹗
佢有好多好得意既建築,呢間未起好,已經好特別﹗
行去Merlion Park途中都見到唔少靚既建築物,例如呢間天主教堂。

或者呢間前身係孤兒院,宜家變左做餐廳既chijmes。
或者呢間stamford house。


沒有留言:

張貼留言