2009年1月31日 星期六

新環保產品

點解呢件野係環保產品?
話就我二家姐買左條三百幾蚊既褲俾我老豆,但係長左少少,於是我就幫佢改短佢啦,剪左個兩塊每塊得個吋零既褲腳出黎之後,覺得d布料確實係幾靚(減左價都三百幾蚊就梗係靚野啦),結果我唔捨得掉左佢,諗起我老豆成日用電腦,咁就車多兩行線,整左個wrist cushion俾佢囉﹗仲繡埋佢個英文名,阿David,(佢好潮架,有blog,有email address,有玩msn,有埋skype,識download歌同網上遊戲,咪以為佢好後生呀,74歲喇﹗)諗住一套兩件實好開心啦,點知佢話:「呢d野我一早用過啦,唔係幾好用﹗」唉﹗咁珍藏把啦老豆,無咩人有我d手作仔架﹗

沒有留言:

張貼留言