2009年1月14日 星期三

北京之旅·注意事項

(1)旅遊書


去北京之前,做左個指定動作,就係去圖書館借旅遊書(通常都係路人甲做既)。我地好少買旅遊書,因為去完一次唔會再去,就算去都係好耐之後既事,到時本書又唔update喇﹗


今次發現有個出版社出d旅遊書唔錯,易用、清楚、有用,佢就係「正文社出版」。上次去日本都係用佢,估唔到佢本本都有唔錯既水準。


(2)寒衣


之前去過幾次凍既地方,發現最凍往往係對腳,咁出發前就去尋找溫暖的厚褲啦,結果搵到bossini有條厚綿褲,$199,打多對絲襪做底,就算響北京零下五六度都非常ok,抵買﹗


(3)IC卡



呢張係北京既八達通,買左就唔洗次次搭地鐵買票,而且搭公車係有折既,一蚊車費變四毫,最抵係來回密雲個兩程,原價十四五蚊既車費,只收左五個幾。而且,北京地方好大,行過隔離條街都分分鐘要十幾分鐘,四毫子搭一兩個站,慳番d腳骨力行景點。響返工放工時段,每個站都有d嬸嬸維持秩序,唔識路可以隨便問,佢會教你最好既路線去到目的地。


有利就梗有弊啦,要退番張卡,攞番二十蚊按金,就只有復興門站同地面既公交站(可能有排搵,地鐵站穩陣d),我都見過有人響地鐵站話幫人退卡,可能有著數架,起碼慳番d時間啦﹗


(4)出租車


搭左兩三次,發現d司機似乎唔識路,要我地俾埋張地圖佢睇,甚至我地攞住張地圖一路教佢點行,佢地就算已經去到目的地,都未必知你想搵既地方,最好袋定張卡片,等佢真係唔知點行時,佢自己打電話去你要去既旅館或者商店度問。


(5)衛生間


北京周圍都有衛生間,唔洗俾錢既衛生環境好過要俾錢既,除非好急,否則俾錢仲唔著數﹗


(6)包車


包車去景點,如果係來回車,記住問佢停車場費係咪另收。我地由密雲包車去司馬台長城時就係一時大意唔記得問,結果同個司機嘈起上黎(個時我先發現自己既普通話極流利,因為要鬧爆佢嘛﹗)。


沒有留言:

張貼留言