2009年2月21日 星期六

我上左商業電台做節目呀﹗

今日上晝去左廣播道,呢次係我第二次去廣播道,上次係中三時去參觀麗的電視,哈哈,我係老人家﹗
今次去既目的係應商業二台茜嘉航空既節目主持人邀請上去做嘉賓,今日係上去錄音,節目應該會響3月7號星期六,上晝0930﹣1030播出,主要講去巴基斯坦個trip,記得到時捧場。

本來約左十一點,不過早左到,謝茜嘉仍然做緊節目。

電梯大堂。等緊期間見到馮志豐,細個做童星個位,宜家響呢度做DJ。我記得佢細個好得意好醒架,不過今日見到佢已經變左個佬,仲係肥佬,唉﹗

終於等到謝茜嘉帶我上錄音室喇﹗
準備錄音。
謝茜嘉開始錄我地既對話喇﹗佢比我想像中高大。
好專心咁錄緊音,但係其實我唔係好滿意,覺得講得唔係好流暢,而且有好多地方都講得唔夠具體同唔夠吸引,但係路人甲就話講得好過上次打電話去瘋騷快活人個次。

錄錄下,開始唔緊張喇,不過就嫌自己把聲太flat,播出街會令聽眾聽得悶呀﹗

呢幾日都有諗下點講架,心情仲有D見工feel添,因為驚講得唔夠好,d聽眾無興趣去巴基斯坦玩呀﹗


臨走前同謝茜嘉合照,佢好醒呀,知道高我半個頭(or more),請我坐低合照。


成個過程都好開心,不過就只係錄左大約45分鐘,其實我仲有好多資料想講架﹗

唔知係咪真係會播出街呀,不過總算係一個有趣既經歷,有機會開下眼界,做d好玩既特別事咁啦﹗

沒有留言:

張貼留言