2009年2月24日 星期二

布袋澳seafood, my favourite

講到食,海鮮就梗係最啱我啦,我都話過,我將來既死因可能係膽固醇過高而引起併發症架啦﹗


星期日同班好同事去左布袋澳食海鮮,正如幾年前既番版,一路揸車入去就一路話:「咁遠架,下次都係西貢算喇﹗」但係隔左一輪又唔記得呢段錄音,於是又去過,哈哈﹗


其實我十幾年前黎布袋澳食海鮮,真係好鬼抵架,但係而家佢雖然仍然好味,不過價錢就同西貢差唔多喇﹗


呢晚其實係有個唔食海鮮既同事生日,我地呢班無良既同事竟然為左自己個胃著想,去左食海鮮,好彩生日既同事好人使,無所謂唧﹗


大大舊龍蝦,芝士好惹味﹗



my favourite, 墨魚刺身



好鬼大隻既聖子


薑蔥蠔,好正,好肥﹗



呢d之外仲有好幾樣架,都好好食,不過呢幾味我就最鍾意。


食完就大合照,邊個係我呢?



*特別鳴謝華姐,因為我掛住食,無影相,photos are stolen from her blog, hehe﹗


沒有留言:

張貼留言