2009年2月27日 星期五

人生

朋友寄來一篇文章,令我又想加兩句添:

0歲出場;(曾經連自己出場既日子都搞錯,以為係家姐生日既16號,但其實係6號,直至小學至搞清楚,幾呆呢)

10歲快樂成長;(響香港成長會快樂咩?我記得細個時我好努力讀書,只因知道自己蠢,要將勤補拙,結果我淨係記得壓力好大同屋企好窮,唔算快樂)

20為情徬徨;(係呀當時個男朋友都令我幾徬徨架,好彩我醒,走得快好世界)

30基本定向;(係呀,我三十已經決定四十唔再打呢份工架喇)
40拼命打闖;(我已經想告老環遊世界,唔想等lu喎)

50回頭望望;(三十已經望左好一大輪啦,要浪費既都浪費左,希望唔會繼續浪費既都預左會浪費落去)

60告老還鄉;(如果仍健在就好啦)
70搓搓麻將;(我諗我應該晒夠太陽,掛左響牆上lu,有70,好幸福啦,咁長命,都未必係好事呀)

80曬曬太陽;

 90躺在床上;
100掛在牆上...
生的偉大,死得淒涼!

能牽手的時候,請別只是肩並肩,能擁抱的時候,
請別只是手牽手,能在一起的時候,請別輕易分開!

(知易行難啦,否則邊樹黎咁多遺憾喎)

當大部分人都在關注你飛得高不高時,只有少部分人
關心你飛得累不累--這就是友情,再忙也要照顧好自己
,朋友雖不常聯繫卻一直惦念!
(我相信要做到咁樣至叫做有朋友既話,我無咩朋友,講真,知己難求)


一個中心:
一切以健康為中心。

(飲食方面未做到,所以我應該死得好快)

兩個基本點:
遇事瀟灑一點,看事糊塗一點。

(瀟灑,話就易,糊塗,我做事就糊塗)

 三個忘記:
忘記年齡,忘記過去,忘記恩怨。

(今年突然記得自己幾多歲,多得今年多左班年青小妹妹同事啦,提到我醒晒)

四個擁有:
無論你有多弱或多強,一定要擁有真正愛你的人,擁有知心朋友,
擁有向上的事業,擁有溫暖的住所。

(除左向上既事業,我咩都有,包括肥肥粗粗既大脾)

五個要: 要唱,要跳,要俏,要笑,要苗條。

(除左要笑之外,其他真係唔知點解一定要囉)

六個不能:
 不能餓了才吃,不能渴了才喝,不能困了才睡,
不能累了才歇,不能病了才檢查,不能老了才後悔!

(六個不能我都做足晒,死未?﹗)

沒有留言:

張貼留言